HITMAN’de oyuncular modanın başkenti Parist’ten İtalya’nın güneşli sahillerine, Marrakesh’in tozlu ve kalabalık Pazar yerlerine kadar dünyanın dört bir yanındaki egzotik bölgelerde güçlü ve nüfuzlu hedeflere suikastler düzenleyecekler.
“Bu gerçek bir HITMAN fantezisi, zorlayıcı, düşünen oyunculara göre bir oyun, yaratıcılığın ödüllendirildiği bir oyun,” diyor Io-Interactive Kreatif Direktörü Christian Elverdam. “Agent 47™’nin gücü ve zekası parmaklarınızın ucunda ve o dahice suikast planını hazırlarken kaba kuvvet mi, yoksa gizlilik mi kullanacağınıza siz karar vereceksiniz.”
Oynanış tamamen yaklaşım özgürlüğü sunan dev kum havuzu bölümlerinde hedefleri ortadan kaldırmaya odaklanacak. Nereye gideceğiniz, ne zaman saldıracağınız ve kimi öldüreceğiniz tamamen size kalmış. Ayrıca ilk kez HITMAN oyuncuları suikastçilik dünyasına davet etmek için ilk olarak dijital ortamda çıkış yapacak.
“Bu HITMAN için önemli bir yenilik, ilk olarak dijital olarak çıkış yaparak yeni, cesur ve heyecan verici bir şeyler deneyebileceğiz,” diyor Io-Interactive Stüdyo Şefi Hannes Seifert. “Canlı, sürekli genişleyen ve evrimleşen bir suikastçilik dünyası kuruyoruz ve oyunu sürekli geliştirmeye, yeni mekanlar, görevler ve suikastler eklerken oyuncuları yakından dinlemeye devam edeceğiz – oyuna vereceğiniz $60 size tüm deneyime eksiksiz bir erişim sağlayacak, daha fazlasını vermenize gerek olmayacak.”
HITMAN 8 Aralık’ta çıkacak ve hikayesi sürekli olarak gelişip derinleşerek 2016 içinde sonuca bağlanacak.
“Bu oyun stüdyo için yeni bir yön anlamına geliyor,” diye devam ediyor Seifert. “HITMAN ile yalnızca hayranlarımızı geliştirme aşamasına daha da yaklaştırıp kucaklamakla kalmıyoruz, canlı ortamların böyle bir oyuna kazandırabileceklerini düşünerek son derece heyecan verici bir geleceğin temellerini atıyoruz. Bu bizim ve HITMAN için yalnızca bir başlangıç.”