Diablo IV ekibi her üç ayda bir çıkardığımız geliştirici güncellemelerinin en yenisiyle karşınızda! Bu güncellememizde geliştirme süreçlerimize ve oyunun durumuna göz atarken, bazı yeni oyun içi görselleri ve ayrıntıları gözler önüne seriyoruz!
Ekibimiz, evden çalıştıkları esnada önemli geliştirme hedeflerini nasıl tutturduklarından bahsediyor ve ilk olarak geçen yıl BlizzCon’da duyurulan özelliklere dair bir güncelleme paylaşıyor. Yazımızda ayrıca oyundaki karakterlerle olan etkileşim ve konuşmaların geliştirilerek Diablo IV’ün hikâye anlatımının nasıl daha sürükleyici hale getirildiği, bazı çok oyunculu oynanış özelliklerinin açık dünyada nasıl işleyeceği, eşyalar ve ilerlemeyle ilgili bazı noktalar ve çok daha fazlasına dair bilgiler var. Ek olarak hazine goblinlerini avlamaya bayılanlar için son oynanış testlerimizde düşen bazı eşyalar da bu güncellememizde kendilerine yer buluyor.
Yazımızdaki yeni bilgilerden bazılarıysa şöyle:
- Sanctuary’nin beş yeni bölgesinden birine yönelik yeni bir inceleme: Kuru Bozkır
- Açık dünya Diablo IV’te önemli bir rol oynayacak ve buna kamplar da dahil. Ekibimiz, düşmanlar tarafından ele geçirilen bu önemli noktaların oyuncularca nasıl fethedileceğine dair bilgileri paylaşıyor. Kamplar, temizlenmelerinin ardından dost karakterler ve hızlı seyahat noktaları içeren mevkilere dönüşüyor.
- Kuru Bozkır deneyiminin bir parçası olan oyun içi sinematiklere dair yeni bilgiler.
- Ekibin açık dünyadaki çok oyunculu deneyime yönelik felsefesi ve Diablo IV’ün dünyası olan Sanctuary’nin tehlikeli hissiyatının nasıl korunacağı hakkında detaylar.