Her efsanenin bir başlangıcı vardır. Bundan 20 yıl önce, zaman içinde evrilip sonunda Master of Orion’a dönüşecek bir oyun fikri doğdu. WG Labs’in Master of Orion Geliştirici Günlükleri’nin 2. bölümünde, ilk oyunu geliştiren ekibin üyeleri Master of Orion için nereden ilham aldıklarını ve 4X türünü yaratan oyununun başlangıç noktasını anlatıyor.
Geliştirici Günlükleri’nin bu bölümünde efsanevi serinin ortaya çıkmasında önemli rol oynamış kişiler Master of Orion’ın geliştirilme sürecine dair anılarını paylaşıyor. Yapımcılar, tasarımcılar ve bestecilerden oluşan bu istekli ekibin nasıl bir araya gelip, tek bir hedef doğrultusunda çalışmaya başladığını kendi ağızlarından dinliyoruz. Çalışmaya evlerinin oturma odasında başlayan, kısıtlı bir bütçeye sahip bu küçük ekibin büyük özverisi sayesinde Master of Orion, PC oyunları tarihinde kendine çok özel bir yer edindi.